Личный кабинет

Имя

Пароль

Запомнить меня


Забыли пароль?
Зарегестрироваться

Опросы:

Какую информацию вы хотели бы чаще видеть на нашей страничке?

Новости фонда, новости о мероприятиях
Новости о подопечных фонда
Информацию о нуждах онкобольных и онкоотделений
Истории о победе над тяжелыми заболеваниями
Статьи о наших "выпускниках"
Статьи о диагностике заболеваний
Научные статьи о новых методах лечения заболеваний


Результаты опроса
Все опросы


 

Наши партнёры


Автор: admin
Разместил: Ксения89   Дата: 2013-06-07 15:35


«СК Джонсон Україна» та «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розпочинають спільну благодійну акцію «Бути поруч»
Київ, 31 травня 2013 р. – «СК Джонсон Україна» та «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» запроваджують спільну благодійну програму «Бути поруч», метою якої є збір коштів для закупівлі медичного обладнання для Київського центру трансплантації кісткового мозку. Кампанія триватиме з 1 червня по 31 липня 2013 року у 29-ти центрах оптової торгівлі METRO в 20 містах України.

За умовами програми, 1 гривню від вартості кожної проданої одиниці продукції ТМ Raid® та OFF!® в магазинах METRO буде перераховано в Міжнародний благодійний фонд «Подих життя». Усі кошти, зібрані під час ініціативи, будуть спрямовані на закупівлю медичного обладнання, а саме інфузійного насосу Infusomat та шприцевого насосу Perfusor Compact, для Київського центру трансплантації кісткового мозку. Акційний асортимент товарів нараховує 36 одиниць продукції торгових марок Raid® та OFF!® від компанії «СК Джонсон».

«Колись відомий філософ сказав: «Ми бачимо світ навколо нас не таким, який він є, а таким, якими є ми самі». Одним із основних принципів нашої роботи в усіх країнах присутності компанії «СК Джонсон» є сприяння та допомога в справі підвищення рівня суспільного добробуту. Саме тому «СК Джонсон Україна» вважає за честь ініціювати спільно з «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» благодійний проект «Бути поруч», метою якого є надання допомоги тим, хто в першу чергу потребує лікування та піклування», - коментує Юрій Донець, генеральний директор «СК Джонсон Україна».

«Ми в «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» завжди відкриті до партнерських проектів, оскільки працюючи разом, можна досягти значно більших та суттєвіших результатів. Ми з радістю підтримали ідею проекту «Бути поруч», ініційованого компанією «СК Джонсон Україна», яка є одним із наших надійних партнерів з моменту відкриття першого торговельного центру METRO в Україні 10 років тому. Я сподіваюсь, що ця ініціатива допоможе врятувати не одне дитяче життя», - прокоментував Жако Булен, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Київський центр трансплантації кісткового мозку було засновано у 2003 році. За 10 років у ньому було прооперовано 485 пацієнтів, 20% з яких – діти. З появою в Центрі інфузійних та шприцевих насосів лікарі зможуть проводити операції з трансплантації дітям з найскладнішими формами онкологічних захворювань, які раніше вважалися невиліковними. Ці насоси будуть забезпечувати маленьких пацієнтів точним дозування медичних препаратів під час реабілітаційного процесу після операцій. Без такого обладнання наразі неможливо забезпечити постійне введення точної кількості необхідних ліків, через що Київський центр трансплантації кісткового мозку вимушений відмовляти в операціях багатьом пацієнтам. Нове обладнання допоможе врятувати більше дитячих життів та надасть впевненість і віру в довге та здорове життя тим пацієнтам, які до цього часу вважалися невиліковними.


З моменту виходу на ринок України в 2003 році METRO Cash & Carry відкрила 29 класичних магазинів: чотири в Києві, три в Одесі, два у Донецьку, Дніпропетровську, Одесі, Харкові та Львові, по одному у Луганську, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Макіївці, Маріуполі, Сімферополі, Севастополі та Житомирі; та 4 «METRO бази»: в Кременчуці, Кіровограді, Тернополі та Луцьку. METRO Cash & Carry інвестувала в економіку країни 545 млн. євро та створила близько 7 600 робочих місць.

Офіційні правила акції "Бути поруч"
__________________
METRO Cash & Carry управляє більш ніж 700 центрами оптової торгівлі в 29 країнах. Чисельність персоналу компанії нараховує більш ніж 120 000 чоловік, а обсяг її продажів за 2012 рік склав близько 32 млрд. євро. METRO Cash & Carry –– це торговельний підрозділ німецької METRO GROUP, однієї з найбільших торговельних компаній в світі. В 2012 році продажі METRO GROUP склали близько 67 млрд. євро. В 2 200 магазинах компанії в 32 країнах світу працює 280 000 чоловік. METRO GROUP складається з наступних підрозділів: METRO/Makro Cash & Carry – міжнародний лідер оптової торгівлі, гіпермаркети Real, Media Markt і Saturn – лідер торгівлі відео - та аудіотехнікою в Європі, а також універмаги Galeria Kaufhof. Додаткову інформацію можна знайти на сайті www.metrogroup.de.

Заснована у 1886 році, компанія SC Johnson заробила репутацію виробника продукції, якій можна довіряти, продукції що створена з дотриманням суворих вимог якості та бездоганності. Компанія є виробником всесвітньо відомих ТМ Glade®, Mr.Muscle®, Toilet Duck®, Pronto®, Raid®, OFF!®, KIWI®, які полюбилися українським споживачам і є лідерами у багатьох країнах. В Україні компанія SC Johnson веде діяльність з 1990 р, виробляючи і реалізуючи побутову хімію, засоби захисту від комах, взуттєву косметику.
SC Johnson здійснює свою діяльність з чітким розумінням того, що ми несемо відповідальність перед країнами і суспільствами, в яких працюємо. Наша програма соціальної підтримки є частиною довгострокової стратегії сталого розвитку компанії. Ми повною мірою віддаємо належне нашому суспільству шляхом передачі частини наших доходів і нашої продукції організаціям, відповідальним за підтримку людей, які потребують допомоги, а також шляхом участі наших співробітників у волонтерських програмах.

Комментарии: (0)   Рейтинг:
Пока комментариев нет