Личный кабинет

Имя

Пароль

Запомнить меня


Забыли пароль?
Зарегестрироваться

Опросы:

Какую информацию вы хотели бы чаще видеть на нашей страничке?

Новости фонда, новости о мероприятиях
Новости о подопечных фонда
Информацию о нуждах онкобольных и онкоотделений
Истории о победе над тяжелыми заболеваниями
Статьи о наших "выпускниках"
Статьи о диагностике заболеваний
Научные статьи о новых методах лечения заболеваний


Результаты опроса
Все опросы


 

Наши партнёры


Автор: Юрист
Разместил: Admin2   Дата: 2017-04-18 12:47
Що робити та як поводитись, якщо придбаний товар в період гарантійного строку вийшов з ладу?
Основний законом який встановлює гарантійні зобов’язання для продавців, виробників перед споживачами товарів та послуг є Закон України "Про захист прав споживачів".
Згідно цього Закону, у разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків товару, споживач має право на власний вибір звернутись з вимогою про заміну або безоплатне усунення недоліків товару до продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Передача товару здійснюється за актом прийому передачі товару.
За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені Законом, а саме: пропорційного зменшення ціни; відшкодування витрат на усунення недоліків товару, вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.



Зразок вимоги про надання аналогічного товару на час гарантійного ремонту


ДО ТОВ "КийМото"
вул. Львівська 122, м. Київ

від споживача (ПІБ)
адреса реєстрації, контактний телефон.



ВИМОГА
про надання товару аналогічної якості на час гарантійного ремонту



04.03.2017 року мною на гарантійний ремонт подано мультимедійні колонки "Sony" Т 200, до Продавця, за адресою по вул. Краснова 11, м. Київ.
Відповідно ч. 9 ст. 8 Закону "Про захист прав споживічів" на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
На підставі вищевикладеного,
ПРОШУ-

надати з доставкою за адресою (адреса споживача) товар аналогічної марки на час гарантійного ремонту мультимедійних колонок "Sony" Т 200


дата _______________________________ підпис (ПІБ)

Комментарии: (0)   Рейтинг:
Средняя оценка участников (от 1 до 10): Пока не оценено   
Проголосовавших: 0